Hardware Support voor Hewlett Packard (HPE) systemen
Bij de aanschaf van een nieuwe server is het een geruststelling dat er tevens garantie en ondersteuning wordt aangeboden door de fabrikant. Het blijft immers techniek en daar kan altijd iets misgaan.
Meestal stopt de ondersteuning na 2 of 3 jaar en kan er een verlenging voor een nieuwe termijn worden afgesloten bij HPE. Daar betaalt u echter vaak beduidend meer voor dan u wellicht verwacht had.
U zou kunnen overwegen om dan van onze onderhoudsdiensten gebruik te maken. Wij bieden merkonafhankelijke maintenance contracten aan voor praktisch alle merken. In het specifieke geval van Hewlett-Packard systemen betekent het volledige ontzorgen op hardware gebied.
In geval van een technisch defect vervangen wij het component op locatie door een gecertificeerde engineer. U kiest zelf voor het service-niveau (SLA).
Standaard service levels zijn:
- De volgende werkdag van 09:00 – 17:00 (Next Business Day 9×5)
Uiterlijk de volgende werkdag is uw probleem opgelost. (09:00-17:00, maandag t/m vrijdag) - Op dezelfde werkdag binnen 4 uur van 09:00 – 17:00 (Same Day 4h 9×5)
Dezelfde werkdag binnen 4 uur is uw probleem opgelost. (09:00- 17:00, maandag t/m vrijdag) - Op dezelfde werkdag binnen 4 uur 7 dagen 24 uur per dag (Same Day 4h 24×7)
We zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar voor de melding van een incident.
Binnen 2 uur wordt er contact met u opgenomen door een van onze support engineers, binnen
4 uur zijn wij on-site en uiterlijk 8 uur na melding is uw probleem opgelost.
(00:00-24:00, zondag t/m zaterdag)
Een mix van genoemde service levels in één contract is mogelijk zodat u voor uw bedrijfskritieke systemen kunt kiezen voor een snellere reactie dan voor systemen die minder essentieel zijn. Verder maakt het ons niet uit of u systemen van verschillende merken hebt staan. Een mix van bijvoorbeeld HPE en Dell kan zonder problemen in één contract worden opgenomen.
Kortom, flexibiliteit is hier het sleutelwoord zodat er voor u altijd een passend contract kan worden samengesteld zowel in samenstelling als in looptijd.
Voor HPE kunt u bijvoorbeeld denken aan de volgende systemen:
- HPE ProLiant DL360p Gen8 Gen9 Gen10
- HPE ProLiant DL380 Gen8 Gen9 Gen10, HPE ProLiant DL380p G8 G9 G10
- HPE ProLiant BL460c Gen8
- HPE ProLiant ML350 Gen8 Gen9 Gen10
- HPE 3PAR M6710 SAS Drive enclosure
- HPE BladeSystem c7000 Enclosure
- HPE SN3000B Fibre Channel Switch
- HPE X5520 G2 Network Storage System
- en nog vele andere modellen van HPE servers, storage en netwerk hardware
Onze contracten beperken zich niet tot systemen die maximaal 5 jaar oud zijn. Ook oudere systemen kunnen wij in een onderhoudscontract opnemen.
Om het nog completer te maken, kunnen wij ook uw nieuwe systemen in een contract opnemen waarbij wij zorgen voor retourzendingen en incidentafhandeling met de fabrikant.
Kort samengevat:
- Flexibele contracten tegen een scherpe prijs
- de bedrijfscontinuïteit is gegarandeerd door adequate en snelle probleemoplossing in het geval van hardware storingen
- Eén aanspreekpunt voor alle ondersteuning
- Eenvoudige melding van een incident via een eigen account op ons portal
Wilt u meer informatie hebben betreffende onze maintenance dienst? Klik dan op de knop ‘Informatie aanvragen’ en vraag door middel van het formulier meer informatie aan of stuur een mail naar desk@cleverware.nl.