Dell server hardware onderhoud support
Heeft u één van de volgende Dell systemen in uw bedrijf staan?
- Dell PowerEdge R630
- Dell PowerEdge R730
- Dell Networking S6000 High-performance switch
- Dell PowerVault MD3420
- Dell PowerVault MD3460
- Dell Force10 S55T Switch
- Dell Networking Z9500
Dit zijn enkele voorbeelden van Dell systemen waarvoor wij u een onderhoudscontract kunnen aanbieden. Dat is met name interessant als u het huidige Dell maintenance contract wilt verlengen en u onaangenaam verrast wordt door de prijzen.
Onze merkonafhankelijke maintenance contracten voor praktisch alle merken zijn vrijwel altijd scherper geprijsd en u bent op hardware gebied compleet ontzorgd.
Mocht er zich een technisch defect voordoen dan komt onze gecertificeerde engineer het onderdeel ter plaatse vervangen.
Er is keuze uit de volgende standaard service levels:
- De volgende werkdag van 09:00 – 17:00 (Next Business Day 9×5)
Uiterlijk de volgende werkdag is uw probleem opgelost. (09:00-17:00, maandag t/m vrijdag) - Op dezelfde werkdag binnen 4 uur van 09:00 – 17:00 (Same Day 4h 9×5)
Dezelfde werkdag binnen 4 uur is uw probleem opgelost. (09:00- 17:00, maandag t/m vrijdag) - Op dezelfde werkdag binnen 4 uur 7 dagen 24 uur per dag (Same Day 4h 24×7)
We zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar voor de melding van een incident.
Binnen 2 uur wordt er contact met u opgenomen door een van onze support engineers, binnen
4 uur zijn wij on-site en uiterlijk 8 uur na melding is uw probleem opgelost.
(00:00-24:00, zondag t/m zaterdag)
Het is ook mogelijk om in één contract verschillende service levels (SLA) te combineren zodat u voor uw bedrijfskritieke systemen kunt kiezen voor een snellere reactie dan voor systemen die minder essentieel zijn. Het maakt ons ook niet uit of u systemen van verschillende merken hebt staan. De diverse merken kunnen problemen in één contract worden opgenomen.
Het sleutelwoord is flexibiliteit zodat er voor u altijd een passend contract kan worden samengesteld zowel in samenstelling als in looptijd.
Heeft u systeem die ouder zijn dan 5 jaar? Geen probleem om deze ook in onze contracten op te nemen.
Nieuwe systemen kunnen ook in een contract opgenomen worden. Wij zorgen voor retourzendingen en incidentafhandeling met de fabrikant.
Kort samengevat:
- Flexibele contracten tegen een scherpe prijs
- de bedrijfscontinuïteit is gegarandeerd door adequate en snelle probleemoplossing in het geval van hardware storingen
- Eén aanspreekpunt voor alle ondersteuning
- Eenvoudige melding van een incident via een eigen account op ons portal
Wilt u meer informatie hebben betreffende onze maintenance dienst? Klik dan op de knop ‘Informatie aanvragen’ en vraag door middel van het formulier meer informatie aan of stuur een mail naar desk@cleverware.nl.