Een verademing: Multivendor hardware maintenance support
U herkent wellicht de situatie waar u in uw bedrijf IT-hardware van verschillende merken in gebruikt heeft. Servers van HP, netwerk-switches van Cisco, etc.
De hardware is daarnaast ook verschillend in leeftijd en op een gegeven moment bent u het overzicht kwijt wat nu nog wel onder garantie valt en wat niet. Als de ondersteuning door de fabrikant dan ook nog eens wordt beëindigd doordat de hardware ouder is dan 3 jaar, dan heeft u een potentieel probleem. Wat als er een defect ontstaat, ligt mijn bedrijf dan stil?
Om dat voor te zijn, bieden wij Multivendor hardware maintenance support aan waarbij al uw hardware kan worden ondergebracht in één contract. U bepaalt zelf de gewenste response-tijd: dezelfde dag binnen 4 uur, de volgende werkdag of een combinatie daarvan? Het is allemaal mogelijk. Alles wordt vastgelegd in een SLA en u krijgt toegang tot een online portal waar u eventuele problemen kunt melden.
Dit alles tegen tarieven die beduidend lager zijn dan die van de fabrikanten. Wij kunnen support leveren op de volgende netwerk/server/storage systemen:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mocht het systeem nog binnen de garantietermijn vallen, dan rekenen wij u niets voor support op deze systemen. Onze helpdesk bekijkt bij elke supportaanvraag of het betreffende systeem nog onder garantie valt. In 99% van de gevallen kunnen wij dit dan direct met de fabrikant van uw product afhandelen.
Met deze service weet u precies waar u aan toe bent en wordt het beheer en onderhoud van uw IT infrastructuur vereenvoudigd. Vraag hier informatie aan.